Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 13 oktober 2011

Tjej träff



I tisdags var jag på tjej träff och en efterlängta sådan. Vi, Jessika, Laine och jag har ju inte harft vår tjej träff sedan i juni så det känns som evigheter sedan. Vi träffades du på vår bröllop men de var inte samma sak ju. Jag har verkligen saknat våra tramsiga, flamsiga, allvarliga, vardagliga samtal sinsemellan.
Btw...Sverige mötte Holland i EM kvalet och vann med 3-2  WiiiHooo...jag missade ju matchen men vad gör det jag hade ju en mycket trevlig kväll ändå.

Onsdag

Combat idag igen... I Think I´v got the hang of it now... i alla fall känns de som jag snart är hemma i alla slag och sparkar och kul e det :)

Torsdag

Körde ett pass Indoor Walking idag, Usch jag hade ju glömt hur jobbigt det var...inte alls lika kul som Attacken eller Combaten men man bränner kalorier och det är det jag är ute efter ju.


TGIF tomorow....då blir det Vellinge Gästis och Music Quiz med goa vänner.

Ha en go helg !!

P & K
S

Inga kommentarer: