Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 23 oktober 2011

Oktoberfest = Sömniga Söndag


I går var det Oktoberfest hemma hos Fredrik och Louise, våra goa grannar var alla samlade för att festa loss och det blev det verkligen. Vi välkomnades med Glüwein, sedan blev det "kalteplatte" till förrätt. Till varmrätt blev det Gulaschsoppa och till efterrätt apfelstrudel.

Alla festdeltagarna hade verkligen ansträngt sig med utstyrseln inför kvällen och se så fina vi blev.

Patrik och Jag

Malin, Jag, Jessica, Lena E och Värdinnan Louise.

Värden Fredrik, Dan, Roger, Patrik och Lennart.
Lena och Patrik
Lena och Dan
Jag och Roger

Dan och Malin

Goa glada Louise.......
...som blev lite i hatten.

Lena, Jag och Louise
Nu trivs vi :)
Jag, Roger och Louise

Dansen är i full gång.

Jessica, Louise, Lena och Jag ur en annan synvinkel dock inte dödlig !

Jessica "Nina Hagen och Lennart


Wurst für late-night-snacks

Tack för en jättetrevlig kväll alla goa grannar !

 Söndagen blev så klart väldigt sömning och inte gjorde man många knop i dag.

P & K
S











Inga kommentarer: