Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 2 februari 2012



Jag e så glad att jag har min träning, och ännu gladare är jag att min man också
i gång  för fullt nu, snart är vi riktiga träningsnördar.
Nä då,  vi mår båda såå mycket bättre av att träna och vet ni vad...
det är så himla kul också !!

Jag som alltid varit en fotbollstjej och tränat 3-4 ggr i veckan plus matcher i massor av år
blev stillasittandes efter sista Max (minstingen) födelse.
Ja, undrar varför ??
En stor anlednig var så klart att jag inte längre var 20 år utan över 30 år,
och den andra så klart att det tar ju mer tid med 3 barn och så
har dem ju också sina olika aktiviteter som man vill vara med på. 

Nu är dem ju alla stora och jag/vi har EGEN TID!! 

 Nu skall jag vara lite egoistisk och tänka på mig själv,
för man vet ju inte vad som väntar runt hörnet.

Jag skall verkligen försöka göra det jag vill...så klart med familjen involverad så mycket som möjligt, och inte längre tänka - Ähh det gör vi en annan gång !



P & K
S



Inga kommentarer: