Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 23 februari 2012

Indoor Walking

Japp just de, eftersom jag skulle till Frida och göra vid mina naglar idag, så hann
jag inte till mitt ordinarie pass som idag skulle varit Piloxing.

 Idag fick det bli ett pass Indoor Walking tillsammans med mannen min, det är ju kul att vi kan gå tillsammans och de går ju lika bra och svettig blir man.... men åhhh vad tråkigt !!

Det är liksom inte samma ös som på tex Combat passen.
 På Indoor passen jobbar man liksom för sig själv och i Combatpassen är man mer som en grupp och peppar varandra, det gillar jag !!

Har man sen en instruktör som själv tar i för fullt ger det en sådan härlig energi och man
 får ett riktigt driv i träningen...och det e sååå kul !!

Längtar till nästa pass !!

P & K
S


Inga kommentarer: