Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 26 februari 2012

Helguppdateing...

Fredag

I fredags blev det fredagsmys, vi åt Flygande Jakob och drack ett gott vin till det,
sen blev det lite godis och mys framför tv´n

Lördag
I lördags åkte vi en runda in till stan, Max och Patrik tog en vända in till GoCart City, och jag åkte till Mobilia och shoppade lite. Hittade en jättefin skir blus/tunika i svart med färg glada
broderier och pärlor i halsen, sen hittade jag ett par svarta byxor på KappAhl.

På kvällen var vi hemma hos Min käraste syster och svåger på middag tillsammans med vår kusin Lena med man samt ett par vänner till dem Uffe och Marie. Efter middagen spelade vi lite spel, en mycket trevlig kväll med mycket god mat och dryck och trevligt sällskap.
hemma var vi vid halv 3 tiden .

Söndag

Vaknade redan kl 06:30 och kunde inte somna om låg och vände och vred på mig hur länge som helst och tillslut gick jag upp vid halv 9 tiden, åt lite frukost och förberedde mig inför träningen.
Hade 2 bokade träningspass så det var bara att bita ihop.

På förmiddagen blev det Combat och på em blev det Piloxing.
Härligt trött i kroppen sitter jag nu i soffan och bloggar och tittar på, Så ska det låta.

Morgondagen bjuder på arbete Tjohoooo, eller inte !!
Sen blir det träningspass på kvällen och så är denna veckan igång.

Ha en go vecka !

P & K
S



Inga kommentarer: