Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

lördag 18 februari 2012

Härliga lördag !


Mina lördagar är numera träningslediga....mitt träningsschema sträcker sig
från söndag till torsdag, mao träningsledigt fredag och lördag.
Så min lördag går till att städa i lugn och ro.

Jag sover så länge jag kan, dvs 8-9 tiden. Patrik ger sig i väg och tränar vid 10 och då börjar min "fejjar" dag. Mannen i väg och barnen sover, faktiskt riktigt skönt att städa i lugn och ro och ingen som springer i vägen för en.
Man hinner med hur mycket som helst på den tiden ca 11/2 timma när jag e sjäv.
Sen blir det lite lunch.

Idag blev det lunch i Malmö på Rose Garden, därefter gick vi in en sväng på Åhlens och tittade lite. Max var för en gångs skull shopping sugen....så det gäller att smida mens järnet är varmt :)
Det blev ett par tröjor minsann

Nu sitter jag och tittar på Whitney Hustons begravning....fy så ledsamt !!


Patrik ligger och tar igen sig i soffan bredvid och e såååå söt så !!


Max sitter där uppe och spelar sitt nya Xbox.


I kväll blir det en riktigt lugn lördagskväll i soffan och det var längesedan !!

P & K
S


Inga kommentarer: