Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 17 november 2015

Måndags mys

 
Morgon träning !!
 
Ja, det är faktiskt väldigt skönt att träna på morgonen. Jag stiger upp 05:15 och sticker till gymmet. Det blir en rejäl kickstart och adrenalinet är på topp.
 
Visserligen får jag oftast en "dipp" på eftermiddagen men det  går snabbt över.
 
Träningen går bra, och snart kommer det lite nya konditions "pass" på gymmet så det blir ännu roligare att träna, bla Body Attac !!
 

 
Igår måndag hämtade jag Elisia efter jobb och vi hade en riktigt mysig måndag.
Hon e så rolig nu, goaste tösen. Pratar på som bara den på hennes eget språk och vissa ord förstår man minsann,  lampa, mamma, pappa, åtta, sitta här mm
 
 
Hej Hej !!
 
Puss Puss !!
 
 
Nya leksaker har farmor köpt
Kan Själv !!
Oups...Sitter ju på fel håll !


Pillar på allt smått gör jag !!


Imse Vimse Spindel sjunger vi här....


Mmmm...kan själv på paddan också...Attans vad
arg jag blir om jag inte får :)
 
Så härligt att få vara en del av hennes vardag emellanåt !
 
P & K
S
 


Inga kommentarer: