Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 2 november 2015

Bra helg !

Kände för att hitta på något i helgen så vi var först nere hos Annelie på salongen en sväng, pimplade lite vin och sen gick vi ner till Mimma...
Annelie, Patrik, Jag, Helene och Pärra - Vi var först på plats och kl var halv 8 och inget folk !!
 
Varför är Vellingefolket så tröga !! Jaja vi gjorde det bästa vi kunde för att ha kul och så småningom kom det lite fler folk men lååångt ifrån vad det kan vara och har varit förr !!
 
Party pinglorna !!
 
Lördag
 
Jag tog mig en tur på hojen och hade tänkt köra ut till cross banan men det var liiite för kallt så jag satte mig i bilen i stället.
 
 
 
Ja nu sjunger det på de sista träningarna snart är det för kallt.
Träning i Böket idag, och Max kör så himla bra nu...bra flyt i körningen och det går mjukt och bra, ser lätt ut, kul att se hur han utvecklas, vi hoppas på ett bra tävlingsår 2016 !
 
 
 
 
 
 
Söndag
 
Hemma mys med lite städning och så...träning på em och en go hemmakväll !
 
P &K
S





Inga kommentarer: