Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 19 oktober 2015

Underbar helg !!

I fredags var vi i Trelleborg på Poker och det bjöds på god mat och dryck...gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig men men, nästa gång så hoppas jag det går bättre !!
 
 
Pokerhajarna !!
Helene, Tina, Muffi och jag.
 
Var nere och tränade lördags morse och sedan hem och satte ihop vår "nya" garderob
till sovrummet och det blev jättefint !! 
 
 
 
Igår söndag var alla min hjärtan hemma på middag.
En riktigt mysig avslappnad söndag med massor av kärlek.
 
Max gav sig i väg till Skanör av efter middagen till sin kärlek.
 
 
Andy och Emma slappar i soffan

Stortjejen och Lilltjejen hittade varandra direkt

Jag kan prata i telefon och helst med två åt gången

Johan iklädd halsband ;)



Finaste My

Wilma kör bil !!

Här går det undan...Tut Tut !!


 
 
Nybesiktigad och grann - blankt papper ;) 
 
 
P & K
S

Inga kommentarer: