Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 26 oktober 2015

C9 - Qvinns - Mys - Mc

Denna helg och vecka har berikats av lite blandat mys.
 
I onsdags börja de jag på min "Detox" Forever F.I.T (Aloe Vera)
 


 
 
Forever F.I.T. är ett smart program komplett med träning, kosttillskott och kostråd som i tre enkla steg hjälper dig att må bättre, och att se bättre ut. CHANGE 9 ger din kropp en omstart på nio dagar, F.I.T. 1 kommer att ändra hur du ser på kost och träning och hjälpa dig att sätta hållbara mål för viktkontroll. I F.I.T. 2 handlar det om att forma, förändra och förvandla din kropp.
 
De två första dagarna på programmet var inte roliga, hunger och huvudvärk, trötthet!!
Dag tre började huvudvärken ge med sig och i dag introducerades maten (600kcl) gissa om det smakade himmelskt..
 
Dag fyra & fem, nu har energin kommit tillbaka :)
 
Idag är det dag sex och nu är det full fart framåt, jag åter kommer med resultatet när dessa 9 dagar som programmet pågår är slut !!
 
 
Fredag med Qvinns
 
Jag höstefesten med Qvinns fick ju bli nykter eftersom jag går på C9  - men helt okej och hur kul som helst även utan sprit !!  Massor av skratt hela kvällen lång !
 
Glada Qvinnsor !!
Till Vä Anna och Susan
Till hö Annette Åsa och Jag
 
Fler Qvinnsor
Till Vä Lena, Pis Maggna Carina
Till Hö Elli, Vivan, Karin, Lotta





Här har vi Carina och Maggan

Suan och AC - Glada som alltid
Focuserad !!!


De båsa "S" en !!
Ettan och Jumbon
Gissa vem ;)

 
 Tack alla underbara Qvinns för en härlig kväll med många skratt !
 
Lördag
 
I lördags tränade jag åter igen som vanligt men energi, trots C9 energin och styrkan på väg att återfinna sig igen !
 
 
Elisia kom vid 12 tiden och stannade över natten...goaste tösen hon är så rolig att vara med och det blir många skratt minsann..
 
PW med Elisia !!
 
...och så trött jag blev <3


Mössa på - Mössa av

Roliga miner :)


I badet !!



Mycket lek och bus och givetvis "BADA" som hon älskar !!


 Söndag
 
Tro det eller ej
Denna Race tjej har blivit med custom hoj !!
 
Yahama Midnight Star 1300 - 2011
Skit fin är hon med namn "Buffy" (som förra ägaren kallade henne.)
 
Patrik och jag var uppe i Hässleholm och hämtade hem henne.
Vi tog henne med oss hem i crossvagnen och det gick superbra !
 
Så fort vi kom hem var jag tvungen att ta en tur så klart... och döm om min förvåning vad kul det var, rätt bra klös i henne minsann, vi skall nog kunna trivas ihop !!
 
 
 

En nöjd och glad tjej efter en galet bra helg !

 
 
P & K
S

Inga kommentarer: