Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 1 februari 2015

Dags igen.....men först avslutar vi 2014 JULAFTON

Ja nu är det dags att avsluta 2014, och här kommer bilder från Julafton, 
 hemma hos min älskade syster Annette, en riktig Hansson jul med 
alla våra närmsta på Hansson sidan.

Dags att ta plats i soffan....

..nu är det dags för Kalle Anka och hans vänner
(Christoffer. Johan, Cecilia m Stella, Caroline, Saga och Max)

Sedan var det matdags "Ungdomsbordet"
(Ida, Emil, Emma, Max, Viktor, Caroline, Christoffer, Johan, Andreas)

...och vuxenbordet
(Patrik, Mirjam, Janne, Lena och Faster Stina)

Elisia´s första Julafton

Saga och jag busar med kameran

...fniss fniss goaste Saga !!

Saga fotograferar 

Sagas lillasyster Stella


Nu har Saga gett sig ut på för att fånga gästerna på bild ..
först ut Annette (Sagas Farmor) min kära syster

Här har vi "Gogo" Caroline, Sagas faster

Sagas Pappa Christian

Sagas Farfar Peter


Sagas lillasyster Stella

...en populär tjej den där Caroline !

...och igen

Farmor Annette är också poppis !

Nu tyckte Saga att jag skulle ta kameran igen...

Du och jag Saga, tro de ja !!



Emma, Elisia och Andreas <3

Såååå fina alla tre <3 <3 <3

...men ojjjjj Nu kommer Tomten på besök

Saga studerar Tomten noga...

God Jul Stella,,,

God Jul Elisia

God Jul Saga..




Även de större barnen hade varit snälla, God Jul Andreas

...God Jul Max



Julens nykomling Elisia åkte runt från famn till famn , här sitter hon och myster i
Viktors knä.

Farmor  (jag) och Elisia

Lite kvälls chill efter att Tomten lämnat för i år.




Inga kommentarer: