Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 1 februari 2015

2014 Nyårsafton - Millenium


2014 tillbringade vi Nyårsafton i Höllviken, Sille och Camilla var årets värdar och vi firade in det nya året på Millenium som drivs av Sille.
Det blev en hel lyckad kväll med god mat och dryck, lek och stohej. 
Här kommer bilder från kvällen.




Max redo för Nyår 
 Riggat och klart för barnen/ungdomarna så de hade att göra !!

Pingis, Anton - Erik

X-box/PS !!

...eller bara chill, som Philip och Elliott

Brudarna samlade Annelie, Tina, Cia, Helene och Frida

Camilla och Sille kvällens värdpar

Perra, Jerry och Patrik softar i baren


Brudarna - Jag, Annelie, Helene, Cia, Tina och Camilla


Jag och mina älskade man Patrik

Sille och jag

Dags för förrätt, hummersoppa 

Perra och Camilla

Sille och Tina

Tina och Stefan

Så kom huvudrätten...underbart gott Oxfile med diverser godsaker

Annelie spexar

Annelie och Tina

Tävlingsdags !!

Milton kämpar med snöret 
 

Erik och Philip också 

Jerry och äldsta grabben Marcus som e slående lik sin far när han var
i den åldern


Frida ville också vara med på bild

Jajaja...lugna nu !!

Finisarna...och så jag !




Efterrätt . Creme brülee

Milton jobbar i kväll -  undrar om han fick dricks !


Jag och fine Elliott

Fler lekar på gång


Här har vi kvällens "staff" Kockarna och servitören

Olé...dansar du Jerry 

Goa och glada Cia spelar luftgitarr eller något  !

Marcus som snickare

Kan det vara en basketspelare



Perra som....ja det var en svår nöt att knäcka vilket fick
laget på fall

Glada Vinnare !!

Lägg till bildtext


Smakade gott med en vinst 

Nr 1

Frida charmar killarna

Dags för mandomsprovet -  i form av armhävningar

Kocken Alexander

En kock till Roger 

Jerry kämpar på !


Här har vi Darko

...och Stefan som om jag minns det hela
rätt tog hem vinsten !!

Här kollar  grabbarna så det går rätt till, från höger Darko, Alex, Roger och Sille

Far och son

Fina Helene och jag


Puss på dig mitt hjärta


En tjej på varje sida...inte fel var :)




Puss på dig också fina Annelie

Tack alla och inte minst Sille och Camilla som "hostade" oss hela kvällen.

P & K
S


Inga kommentarer: