Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 26 augusti 2013

Ännu en vecka....

...och dagarna rusar iväg, helgerna lika så !
I helgen har vi varit på kräftskiva hos våra underbara grannar Lena & Roger. En som vanligt trevlig tillställning som det alltid brukar vara i deras sällskap. Vid min sida kvällen till ära hade jag min gamla klasskamrat i åk 1 - 9, Jerry. Han är som alltid är lika trevlig och kul precis som när vi gick i skolan vilket gjorde kvällen ännu trevligare, så trevlig att kvällen blev extra lång...kl 3 tror jag att vi kom i säng. VARFÖR...kan man inte sova länge på morgonen då !!!  Vaknade kl 06:30 och kunde inte somna om !!
Min iphone är för tillfället propp full med bilder så det är hopplöst att försöka ta nya foto., därför lånar jag några från Lena´s blogg.

Såå fint dukat som alltid !!
 
Jerry & jag
 
Fina Rogge med kuttersmyckena Marie och Christel  :)
 
Fina värdinnan Lena kramar om Magnus
 
Patrik & Jerry
 
Lördag och kalas för min fin Svärmor Lena som blivit 70-år..Hipp Hipp Hurra !!
Det bjöds på varmrökt lax och kokt potatis med romsås..mmm smaskens ! Jag hade fixat fram ett sånghäfte så det blev lite sång emellan varven vilket lättar upp stämningen lite. De har många trevliga vänner Lena och Lars, men en kvinna har berört mig extra och det är Elsie (och Ingvar) det finns så många likheter mellan henne och min mamma, både hennes utseende och utstrålning hennes leende mm, det värmer i mitt hjärta att det finns en till som är så lik min mamma, och jösses vad jag saknar dig mamma <3
Vi kom hem vid halv tolv tiden och det blev bingen direkt...somnade på studs !
Söndag och fotboll med Max. Hemma match mot Hammenhög, en jämn match som borde slutat oavgjort, men på övertid blev det ett mål till och det till Hammenhög !!
Det var vår helg!
Hur har er helg sett ut !
P &K
S

Inga kommentarer: