Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 9 mars 2015

Vilken underbar helg !

I fredags gick jag tidigare från jobb och hämtade Elisia som skulle stanna hos oss över natten för Andreas och Emma skulle till Göteborg och gå på musikal (Kristina från Duvemåla) .
Det är nämligen så att min fina svärdotter Emma blir 28 år just denna dag, 6 mars
 och Andreas hade köpt detta till henne i present.
 
Grattis Finaste Emma !!
 
 
Foto på födelsedagsbarnet och Andy
på Operan i Göteborg där musikalen spelades
 
Efter matten blir det en "timme på locket"
 
Elisia...pigg och glad igen, goaste tösen !!
 
 

Nämen...Elisia då, Farmors blaskor ligger illa till
 
Här ligger jag och har ålat mig fram till "gose" nallen

Det här är också kul !!

 
Har man inga leksaker tager man vad man haver !!
Går lika bra med köksspatlar :)
 
Elisia och jag delade säng och sov så gott tillsammans !
Tack finaste Elisia för denna gången, vi ses snart igen <3
 
 
När de hade hämtat lilltösen stack jag ner till gymmet en sväng, medans Patrik och Max var i väg och tränade cross. Bröst och armar och lite löpband blev det, sedan snabbt hem och duscha och iväg för att fira Jenny som fyllde år idag. 
 
Det blev en trevlig kväll med god mat och dryck och Wii Fit,  (-3,6 kg ),
Familjen Pettersson var också där, trevligt det var ju ett bra tag sedan vi sågs !!
 
Söndag och nu hade jag turen att kunna hänga med till Bökes, det blev en riktigt härlig dag med strålande solsken. NU är cross säsongen igång !!
 
Nya crossen....Söndag och laddade för Böket

 
O´hej vad det går,  här hoppas det vilt !!

P & K
S

Inga kommentarer: