Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 10 november 2014

Fredagsmys på Gästis, mys med Elisia och Fars dag !

 
På fredagar är det rätt skönt att unna sig lite lyx och efter en veckas arbete är man är man rätt trött.
Så i fredags var vi en sväng på Gästis och käkade med H & P, sen stannade vi till hos oss för en nattfösare.
 
I lördags var det uppstigning med tuppen. Kl 9 hade jag tid hos Anneli (frissan), sen körde vi och fick satt på vinterdäcken på bilarna så nu är vi rustade för vintern,  men sen var vi hemma heeeela långa kvällen, rätt skönt faktiskt.
 
Imorgon är det Fars dag - och det skall vi givetvis fira. men först kommer Elisia på morgonen, så det är upp med tuppen, ingen sovmogon här inte, kl 8:15 kommer lilla gosetösen.
 
 
Ännu en underbardag med Elisia
 
Se ni....titta så duktig jag är, jag kan sitta !!


...och jag kan läsa...


..haha så glad jag är !


I farmors famn.....


... finns nog Johan Blund, och nu sover jag så gott !



Nuuu e jag pigg igen !!



Lite "egentid" i vagnen är ju skönt ibland !

och så bus med farmor !!
...och så blir jag trött igen !
 
 
 
Patrik var iväg och tränade cross med Max i Skivarp så jag hade hela dagen för mig själv med Elisia, grabbarna kom hem vid halv 4 tiden,
Svärfar "Pappa Lasse" tyckte att vi inte skulle fira hans farsdag, men Patrik var ändå dit bort med en liten present.
Jag tycker absolut att denna dag skall firas,  så vi firade först med presenter vid frukostbordet på morgonen och sedan bokade jag bord på Rose Garden där vi åt gott.
 
Hoppas ni också haft en go helg !
 
P & K
S

Inga kommentarer: