Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 18 september 2014

Härliga dagar..

Ja nu försöker vi igen att hålla er alla uppdaterade :)
 
Kan ni gissa vad vi Max och jag gjorde i helgen ?? Vi var på motocross tävlingar !!!
Ja, det fick bli så Max -  och jag på tur igen.
Patrik var bortlovad till "grovgruppen" i området för att fixa till i omgivningen där vi bor så alla trivs.  Hur som helst helgens tävlingar gick i Strömsnäsbruk MK Tranan var arrangörer.
Micke levererade även denna tävling, de e en seg gubbe det där :)
 
Tog starten som han brukar...

...efter några varv var SM föraren Håkansson uppe i täten
 
Slutade med en hedrande 3:e plats !!
 
Jag har så roliga arbetskamrater som stöttar i alla lägen !! Se bara vad som stod på mitt rum härom dagen...tilläggas skall att jag fick ett utbrott som faktiskt var befogat...men än har jag inte kommit till detta stadiet...hahaha !!
 


Inte som jag är van vid

Ännu ett år och min födelsedag är här. I år var den väldigt annorlunda. Patrik var på tjänsteresa och Max bor ju på internat så jag vaknade ensam. Ingen som väckte mig med "skönsång" och gratulationer på morgonen så lite ledsamt kändes det allt, men det får man väl vänja sig vid.

Gratulationerna ramlade in under dagen och "Jisses", det e helt otroligt hur många gratulationer jag fick, på FB och sms och telefonsamtal.

Körde direkt till träning efter jobb eftersom Patrik skulle väg med Max på crossträning. Jag blev minsann firad med sång innan passets början...mina söta träningskompisar !!
 
Titta här, från mitt älskade barnbarn Elisia.
Härliga gratulationer från mina barn och min underbara man.
 
 
 
Dessa underbar blommor väntade på mig när jag kom hem och ett presentkort
som fick jag av min äskade man <3
 
Efter jobb i dag skall jag hämta Elisia, för lite torsdagsmys.
 
På söndag blir det middag och lite kalas för Johan som fyller imorgon.
 
P & K

Inga kommentarer: