Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 3 juli 2012

Lugn och stilla tisdag...

 Patrik är iväg på kundbesök och kommer inte hem ikväll, Johan är i väg på sitt håll, Max har jag precis hämtat vid bussen, han har varit i Trelleborg hos tjejen tills nu.

Ja ha.. och vad har jag gjort då...tvättat, handlat, lagat mat till mig själv och slappat lite, eftersom det är träningsledigt idag.
Skönt ?  jadå men lite tråkigt när man inte har någon alls hemma och så man blir lätt rastlös också.

Imorgon är det träningsdags igen,
vanliga passet blir det, Combat.
Tycker fortfarande att det är lika kul och det ger mig fortfarande den kicken jag behöver,
dock saknar jag fortfarande
Marie (instruktören) som är gravid.
Ann-Sofie och Ylva är också fantastiskt bra, men Marie har det där lilla extra som jag behöver.

Mitt träningschema.....

Jag har kommit igång med Body Pump igen.

Måndagar
 Body Pump och Body Combat
Onsdag
Body Combat
Torsdag
Kick & Box,
Lördag
Body Pump
Söndag
Piloxing.

Får se nu när det snart är semester, hur mycket
 man kan träna då.

Just nu känner jag mig helnöjd med min träning
och så länge kroppen håller och orkar kommer det fortsätta
så här,  man mår sååå mycket bättre av att träna,
både fysiskt och psykiskt.

P & K
S


2 kommentarer:

Cecilia sa...

Jädrans vad du håller igång, du tränar nästan för två ;) Men förstår att det är roligt och skönt för kroppen! Kramar

Sussie sa...

Jo, så är det nog....men å andra sidan kan jag ju unna mig lite extra gott, både ätbart och drickbart.. hihi
Kram