Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 28 juni 2012

Egentid, nostalgi

Igår var Patrik och Max i Skivarp och tränade motocross och de körde direkt efter jobb.
Johan är i Stockholm och jag....Ja jag skulle ju inte träna förrän 19:20 så vad skall jag hitta på då ?

Jag körde en sväng in till Jägersro Center och gick och strosade lite, köpte ett par T-shirts. Eftersom jag inte hade lust att laga mat till mig själv blev det ett besök på Pölsemannen och "två röda".

Det var faktiskt ganska mysigt, ingen som förväntade sig att man skulle komma hem, utan att bara få bry sig om sig själv. Som kryddan på moset träffade jag en gammal bekantskap, "Moffar". Fina "Moffar" är en härlig pigg och glad man som jobbade på Laserstans för många år sedan.
Moffar såg precis likadan ut som då, inte en dag äldre,
fast han nu är 77år. Herre gud vad tiden går.

Jag/Vi har suttit och tittat på resor, som så många gör när vädret är så här tråkigt.
Alla längtar vi efter sommar, sol och värme. 

Men vart, är då frågan ?? Turkiet, Spanien, Italien
eller kanske Grekland ?
Ja det är just det...vi kan inte komma fram till samma resmål.

Kanske vi inte skall resa då? Kanske vänta till hösten och resa då...Ja det blir nog så, eller bara invänta semestern, och se hur vädret är då och evenuellt ta en restresa.

I helgen väntar den årliga kusinträffen på "Landet".
Hittade några "gamla" bilder a´la 1999.


Caroline och Max


Andy & Max

Sommar !!


Mat dags !


Kusinerna



Härliga tider !

P & K
S

Inga kommentarer: