Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 16 mars 2015

Ännu en go helg

I fredags körde jag direkt till Annelie efter jobbet för att fixa till barret...de grå är sååå envisa och visar sig allt för mycket tycker jag. Patrik åkte med Micke till "Werner" för att hämta hem 2 nya hojar till Micke, André och Lunne, så nu har hela gänget och även Max, nya hojar inför 2015-års NMC !!
 
I lördags var Patrik och Max var iväg och tränade cross, även Micke och Andre var med.
och jag hade en riktig mys dag med Elisia  (Emma var och tävlade och Andy jobbade) som kom vid halv 10. Lite gröt på förmiddagen och lite bus, sedan tog vi en promenad till byn med vagnen och givetvis somnade lilla loppan i vagnen och sov sååå gott ute i friska luften.
 
Därefter mera bus och middag så klart...
 
Se så duktig jag är...

Jag kan stå alldeles själv :)


 
Nu kryper jag också...och reser mig !
Som ni ser går det inte alltid så bra men skam
den som ger sig !!


Allt...ja Allt skall in i munnen

Farmor kör så mjukt och fint med vagnen så jag somnar :)
 

Så.. nu e jag pigg igen

...bus med farmor !!

Du och Jag Elisia <3

Älskade tösabit <3


Åhhh vilken härlig dag. Njuter av varje sekund med henne. Emma kom och hämtade henne vid halv 3 tiden och då passade jag på att fixa lite hemma innan vi skulle sticka iväg igen för på kvällen var vi hos Micke och Jenny och såg Mello..såg och såg...ja lite emellanåt i alla fall.

Årets vinnare blev Måns Zelmerlöv med låten Hero !!


Bra låt som har goda chanser i stora Mellon !!

 
Söndag -  arbetsdag och årsmöte på Limhamns MK/Skanörs MK för grabbarna
med efterföljande crossträning.
Jag fixade hemma och sedan tog jag mig lite egentid dvs träning i min NYA tränings tights !!


Supersköna och skitsknygga !!

Ja det var den helgen det !!
 
P & K
S




Inga kommentarer: