Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 27 oktober 2014

Helgmys delux...

I helgen har jag fått rå om min syskon och deras respektive och jag har fått mysa extra mycket med Elisia denna helgen.
 
I fredags tog vi det bara lugnt, Max övningskörde lite,  och vi stannade till på Shakespear och käkade, sen blev det en mysig hemmakväll.
 
I lördags var det mysdag delux, Emma kom och lämnade Elisia vid 11 för att sedan ge sig iväg på Clinic med Frank Kutcher, bror till Landslagsryttaren Marco Kutcher som ridit både Världscupen, VM, OS mm
 
Elisia och jag tog en tur med vagnen till byn och handlade lite inför kvällen, sedan blev det mys för resten. Det är sååå mysigt att ha denna lilla goa tjej hos oss vi njuter så allihopa.
 
Premiärtur i vagnen för farmor med Elisia
 
Denna myslördag hade jag bjudit hit mina älskade syskon på mat och tog tillfället i akt att gå igenom lådorna med pappas grejer som blivit kvar hos oss efter att han gick bort.
 
Syrran och brorsan kom vid fem tiden så de hann också mysa lite med Elisia, innan Emma kom och hämtade henne så det blev en riktigt mysig lördag.
 
Så här glad är jag alltid, goaste lilla tös.


Du och jag Elisia, jag skall lära dig allt jag kan..nästan <3


Elisia´s lilla hand i farbor Max, stoooora hand !
 
 
 
KÄRLEK  i massor !!

Söndag och en bonusdag med älskade lilltjejen.
Max och Patrik var iväg och körde cross så jag fick extra mycket tid själv med Elsia
 
 
 
P & K
S
 

1 kommentar:

åsa.p sa...

❤️Förstår att farmor myser ordentligt med denna söta lilla varelse ❤️