Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 22 juli 2013

Semester Vecka Nr 1

Första semesterveckan har verkligen skämt bort oss med underbart väder. Det har varit upp till 29 grader som varmast, helt fantastiskt !!
 
Vi startade med att fira den kommande ledigheten med semestergrill hemma hos Tina och Stefan på lördagen, Sol och bad hemma på måndagen, följt av Bowling med Grönlund på kvällen. På tisdagen var det dags för "klippning" på landet...vi slet så svettenlackade, attans vad det växer. På onsdagen vi körde upp till Örnås - vårt smultronställe i Småland där Krister och Marit har sitt sommarställe och stannade där tills på söndagen då vi styrde hemåt igen helnöjda med vistelsen.
 
Här får ni Vecka Nr 1 i bilder:

Se sådan stil jag har :)
 
 
Klipp Klipp - Gräsklippar Sussie i farten,
Ohh hej vad det går !

Sol - Bad - god mat och dryck !!

Toppen med bad tyckte killarna dock liiite kallt tyckte jag då !!

Ja visst ! Skål på oss !

Kapten Max i farten !

Mys vid bryggan !


Snyggo


Sjöjungfrun Tina

Ny Kapten - Ny Båt


Mina Hjärtan !

 
Krille Kräfta !

 
Aj Aj  bit mig inte !

Kräftorna Krille och Kristel

Gräset måste klippas, även på semestern

Cool bild tagen genom en kikare

 

Max och jag skall ut på sjön


Wiii nu sticker vi



Jaaaa, Kör nu inte för fort !







Trä ekan måste ösas emellanåt, Krister håller den i ordning.

Björkarna måste tuktas....

...så solstrålarna kan lysa på oss .

Kul sommar aktivitet som vanns av Max





Ja visst !!  Även jag kom i plurret till sist även om det var kallt !
 
 
Där var första veckan slut, nu kör vi på vecka Nr 2
 
P & K
S


Inga kommentarer: