Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 6 november 2011

Härliga Helg !

I fredags var Patrik och jag barnfria. Max följde med en kompis hem och skulle sova där så vi hade helt plötsligt fredagen för oss själva. När jag kom hem efter jobb stod där ett glas vin uppslaget och vi satte oss och pratade lite. Vi bestämde oss för att gå ner på Gästis och äta. Vi drack ur och gick ner till Gästis men blev sååå besvikna, STÄNGT. Ja Ha...vad gör vi då, kanske Mimmas då...STÄNGT !! Hmmm det fick bli China minsann där var öppet :) Ingen höjdare men det var faktiskt hur gott som helst. Vi avslutade kvällen hemma hos Helene och Pärra med lite vin och Idol.

I lördags var jag ute med min goa "Qvinnsa" tjejer. http://www.qvinnsmc.nu/
Vi träffades på Bishops Arms för ett glas tillsammans innan vi gick vidare till Rose Garden (gamla Golden Days) där vi hade bokat bord. Vi åt och åt, så mycket mat och så gott.
Därefter gick vi vidare till 39+ !!  Det är ett nytt ställe som öppnat och Å föreslog att vi skulle gå dit. Vi hade turen att hitta ett ledigt bord så vi kunde sitta tillsammans. Vi pratade och dansade och hade en mycket trevlig kväll tillsammans,  men själva stället blir nog inte mitt favvis ställe precis.

Söndag och jobb, frivilligt så klart. Kände att jag var tvungen att röja upp lite nu inför min kommande ledighet...Vi, Patrik och Jag åker ju snart på bröllopsresa. Det skall bli såååå hilmla skönt att komma i väg till sol och värme.

Ha en skön vecka alla för det skall vi ha

P & K
S

Inga kommentarer: