Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

fredag 11 mars 2016

Bättre sent än aldrig...

 
Nä då jag har inte gått i ide !!
 
Hoppla hoppla här går det undan...!!!
Tiden rusar iväg nyss var det december grått och trist nu börjar det ljusna och solen har minsann tittat fram ordentligt i dagarna.
 
Det har varit Jul, Nyår, semester och massor av annat skoj som hänt, försöker med dessa bilder att visa vad vi sysslat med
 
Julfest med jobbet - Julgalan på Malmö Arena
Superbra !!!
Bröderna Nilsson och jag :)

Goaste tösen i världen - Superglad för ett paket russin !!

Träning i december, då e man biten !!!

Så närmar det sig JUL !!
Julen i Trelleborg i år hemma hos Tina & Stefan
Inga bilder ??? Kasssssss

Träna måste man ju, göra sig av med Julamaden !!

Sleep over = Dubbel mys !!

och så var det NYÅR hemma hos Helen & Perra  !!

Helen, Ken och Jag !!

Så klar spelas det burk även på Nyårs afton  !!

Inte heller denna gång vann Ken ;)

Lite go dricka så där mellan varven !!

Perra, Lisa och Patrik


Nyårsdag - skulle skippat det där "mellanvarven " !!
 

MorOchSonSelfie !!

<3 <3 <3

Hmmmm  vad tänkte jag här ?!
 
 

Besök i Småland hos Krister och Marit

 


 


Elisias favvis "Bibbi"


En tur till Lekandet, här trivdes lilla E bland bollarna,
givetvis var Bibbi också med !!
 





Hemma i V Ingelstad

Farmors Hjärta <3



På väg på skidsemester - Andorra !!

Max, Erik, Philip och Frida är redo !


Underbara Andorra

Max, Helen, Jennifer i Liften

Isabell (min extratös) och jag

Underbara vyer 1

Max, Erik, Tina, Elliot och Fria

Mor och son !!




Gubba ligan - Ken var e du ???

Bubbel tillhörde töstsläckaren After Ski


Goa Åsa och Jag


Lägg till bildtext

Bröderna Brothers !


Ken längtar efter Lisa <3



Gott i gott gott !

Skål på oss !!

Hmmm e de Pillan Wiberg ??
Nä det e ju jag !

Här e vi - Hela  skidgänget !!!
ANDORRA 2016



KORTISON  - Tennisarmbågar -  Behöver inte säga mera !!
SVINONT !!!

 

SOL !

SOL SOL !!

YES !!! SOOOOOOL
 


Lille E som Vovve



 
Lilla E som Kanin
 
Sammanfattat i bilder
 
P & K
S

 

Inga kommentarer: