Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

fredag 2 oktober 2015

Tiden springer iväg...

Bildresultat för hjärtan
 
Stora tösen !
 
I går hämtade jag Elisia på dagis för fösta gången, jag stegade in på avdelningen,  när hon såg mig och hörde min röst fick jag det där underbara leendet av henne ...goaste lilla tös vad vi älskar dig.
 
Jag blir alldeles varm i hela kroppen när jag ser henne tänk att man kan älska
någon så mycket !! Snabbt in i bilen och iväg hem till farmor och "farfar".
sjungandes på "Lilla Hästen Plopp" som är hennes favoritsång !
 
Det märks så tydligtatt hon blir större och mer medveten om både det ena och det andra.
Jag vill, jag kan, jag ska...och det kommer mera,  det är en bestämd dam.
 
 Mys med bus och lek hela kvällen lång!
 
Ja nu är det full rulle på Elisia,  attans vad fort det går nu !!
 

Farmors Älskling !
P & K


Inga kommentarer: