Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 16 december 2014

Bara några dagar till...

 
Har känt mig hängig ett bra tag nu, till och från i flera veckor. Den ena dagen är man ok och nästa är man hängig förkyld och huvudvärk, himla konstigt. Det är bättre det bryter ut ordentligt så man kan känna sig frisk igen.  Jag har tränat detta till trots och det har inte gjort det sämre i alla fall snarare åt andra hållet... har säkert svettats ut flera räliga basilusker.
 
 
 
Nu längtar jag efter ledighet och nu är det bara några dagar kvar till Jul men snart, snart, snart !!
 
Veckan och helgen som gått....ja den har ju rusat iväg.
Det blev inget "Torsdagsmys" så jag fick självmant åka till Elisia och insupa lite mys, (Andreas slutade tidigare än vanligt och därför så behövdes det ingen passning) och det gick ju bra det med, fick ju en stund med Andreas också. 
 
Jag har även hunnit med att träna,  handla julklappar och gå på bio.
 
Patrik, Max och jag var och såg Dum Dummare 2 -  Hahaha...Ja vad skall man säga !
 
De är så jäkla bra,  Jim Carrey och Jeff  Daniels,  min humor !!
 
2 biobiljetter till Dum & Dummare 2
 

 
 
P & K
S

Inga kommentarer: