Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 20 mars 2014

Segdraget....

Var ju på återbesök hos Optikern för drygt en vecka sedan,  fick nya droppar som jag skulle prova samt en ny remiss till ögonläkaren. Tyvärr har dessa droppar inte hjälpt ett skit.... alltså STATUS QUO !!  Jag är så trött på det nu så jag kan skrika. Tyvärr har jag blivit så lätt retlig och tappar humöret mest hela tiden känns det som, ledsamt för mina nära och kära. Huvudvärk , ja i stort sett hela tiden från och till. Jag har försökt att läsa mig till det här med torra ögon på internet,  och tyvärr ser det inte bra ut. Verkar som om det inte går att få rätt på det varken medicinsk eller kirurgiskt... Jaja,  jag får vänta och se var se säger hos ögonläkaren, något hopp finns där väl !!
 
I lördags var vi på fest i Trelleborg "Rockameoss" , Annette, Peter, Jag, Patrik, Åsa och Pernilla och så klart en massa annat roligt folk. Vi brukar ju går dit med Qvinnsa gänget men många var på resande fot så det var bara en lite skara denna gången. Totalt var där ca 480 personer och bandet som spelade "Zebrakings" var riktigt bra och har varit spelat vid några tillfällen tidigare. Där var som sagt en hel del "roligt" folk att titta på eller hur Annette !!
 
 
I måndags var Emma och jag och handlade lite till "bebis", tänk det är bara 9 veckor kvar...jisses vad tiden har gått fort. Jag hämtade upp Emma i V.Ingelstad i nya huset,  sedan körde vi till Babyringen och sedan till "Nya" Mobilia. Vi fick en riktigt mysig kväll tillsammans, så härligt !!
 
Annars har tränat som vanligt i veckan och nu verkar det som om förkylningen äntligen ger sig.
Igår var det dags för en ny release.....
 
COMBAT Release nr 59
 
En gryyymt jobbig men med riktigt bra musik så den är skoj !!
 
 
P &K
S
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: