Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 1 september 2013

Helgens bravader ..Palmfestival och Kräftskiva

Ännu en händelserik helg ser sitt slut...tittar man ut genom fönstret ser det närmast ut som att hösten gör sitt inträde, 1:a september, ja nu kommer den tråkiga årstiden och vi får leva på minnena från sommaren.
 
Denna helgen har vi firat Tina som fyllt år, samtidigt blir det en tur ner på Palmfestivalen. För min del blev det väldigt lugnt. Jag har inte mått något vidare i veckan med illa mående, så det var inte läge att "toppa till det", dessutom skulle vi samlas kl 08:20 på lördagen för match med Max.
 
 
Tjej gänget - Malin, Kim, Helene, jag Tina och Annelie
 
 
Årets tradition Kräftskiva på Askgången med alla goa grannar.
 
Alla har som vanligt bidragit med sina egna specialliteter -  min uppgift var som det brukar vara att fixa köttförspajen....mmm så mycket gott det dukades fram.
 
Vilka läckerheter !!



Nu skall det sjungas !
 
Jag och Dan tar ton !
Vuxenbordet !!

Barnbordet, alla samlade både stora och små barn

Frans sitter tryggt mellan Hampus och Max
 

Fina Malin och Jessica

Rogge gömmer sig bakom dillkronorna

Fru Spex !! Goa Lena

Här har vi Lennart och Annette i ett djupt samtal

Fina Jessica

Lena och Thomas strålar i kapp

Mmmm smaskens med kräftor

Marie och Louise

Fredrik och Martin

Så där ja, nu har dt övergått till ett lite trevligare samtal



Lennart är på G

Louise ser ut att ha det bra ju

Nu börjar det bli lite kallt, filtarna plockas fram.

Där var jag ju !!

I kräftans tecken....

Louise

Nattamat

Packat för hemgång


Årets sista bad !!
 
P & K
S


Inga kommentarer: