Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 1 april 2012

Sista dagen i denna veckan...

I fredags var jag, Annette, Åsa och Lisbeth hemma hos Qvinns L8 i Trelleborg på lite fredagsmys med god mat och dryck. Det är ju så att man liksom går i Ide under vitnterhalvåret eftersom vi så klart inte kör MC då. Vi försöker att träffa i allafall ett par ggr under vintern och nu var det längesedan så det var extra kul att träffas. Snart kommer våren på riktigt och då träffas vi varannan vecka och sticker i väg på våra hojar. I vår skall vi på vår årliga tur till Varberg på spa och till hösten ger vi oss också iväg på en höstrunda med övernattning.
Kör du MC titta på in på :


I lördags fyllde denna fina tjej 17 år
Hipp Hipp Hurra, för fina Jennifer idag !!


Tyvärr låg jag hemma med massiv huvudvärk och magknip så Patrik fick
gå och gratulera henne ensam.

Max kom hem sent på kvällen från sin skidresa till Sälen (Lindvallen)
Så klart var han väldigt trött efter en lång bilresa men också väldigt nöjd med resan-
Vi satt och pratade en lång stund innan han gick och lade sig
Mysigt att ha honom hemma igen.



Så kom söndagen och jag kände mig väl ganska okej, så jag stack ner och tränade.
Kände på passet att jag inte hade tillräcklig ork så jag tog det ganska lugnt.

Patrik och jag tog oss en tur in till Plantagen, Svvågertorp för att kolla på lite krukor som
vi skall ha vid poolen. Där fanns inte det vi sökte så vi gav oss i väg till Staffanstorp
och Skåneplantor - som numera är Plantagen det också men -  Si där.... där hittade vi
våra eftersökta krukor och det kommer att bli sååå fint så.

 P & K
S

Inga kommentarer: