Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 14 april 2014

Veckan som gått...

 
Äntligen fick jag tid till Ögonkliniken i Trbg. Fick genomgå samma undersökning som jag gjort tidigare, läkaren ställde ungefär samma diagnos tidigare läkare gjort. Jag berättar min historia, med droppar av olika slags och salva under ca 3 mån . 
Eftersom jag inte har blivit bättre av detta, ordinerades jag nu cortison och antibiotika droppar, 3ggr om dagen tills återbesöket den 23:e.
 
Besök nr två hos ögonläkaren, var i Lund. Detta besök var mest för att konstatera att läkarna är överens. Ja,  ny undersökning och det bekräftades att det var rätt ordination mm. så ja nu får jag hoppas att det blir bättre.......nästa steg ??!!  Ja det hoppas vi att det uteblir för nu vill jag blir bra !!
 
 
Mysfredag, Emma och Andy var hemma en sväng, Emma har fått graviditetsklåda...gissa om det är jobbigt för henne...vissa nätter kan hon knappt sova...stackars Emma, men nu är det inte så länge till...4-5 v till sedan är det dags för lilla "Lycka" att titta ut.
 
Lördag, Johan var hemma en sväng och hade Tilda med sig, så vi passade henne när Johan tog en tur på motorcykeln, mysigt att höra det där tassandet i huset igen....saknar Rocky såå mycket !!
 
Kalas för Bästa svärfar Lasse har vi också varit på i helgen, mysigt att sitta och höra när de pratar om "förr". Jag saknar så att inte ha mina föräldrar och mor/far föräldrar i livet, älskar att höra om förr.
 
Andy har varit iväg i helgen i Kalmar på träning och föreläsning (MMA) lånade min bil för att ta sig dig och kom och lämnade den igår kväll, när grabbarna var i väg .. så vi fick en stund på tumanhand Andy och jag. mysigt !!
 
Nu närmar det sig Påsk och då samlar jag in våra barn på middag ....in under våra vingar våra älskade små kottar.
 
P&K
Ha en skön vecka
 
S
 

Inga kommentarer: